lauantai 26. toukokuuta 2018

Keijupölyä

Tänään aloin pohtia, että me kaikki tarvittaisiin enempi keijupölyä...mä ennen kaikkea.
Sellaista hyvää pössistä antavaa tomua. Rakkautta, hyvää oloa ja positiivista energiaa.
Mä kävin paikallisilla markkinoilla leikittämässä lapsia keijuna ja ihailin kuinka lapset vaan nauttii hetkestä.
Ilman päihteitä, ilman mitään kemiallista ilon tuojaa. Ja silti niin isosti onnellisina siitä hetkestä.
Kun aikuinen tekee saman, on se outo, viallinen, vammainen tai muuten päästään vìnksahtanut. Vai onko?
Illansuussa läksin paikalliseen kippolaan kuuntelemaan elävää musaa ja nautin ihan joka solulla siitä.
Musiikki, se on mulle mielentila, terapiaa. Mä voin tanssia ihan selvinkinpäin, jos musa on oikeenlaista. Musta oli huikeeta kattell kui paikalliset veivas musan tahdissa ja ihmisill oli pääsääntösesti kivaa.
Mä jammasin mukana ihan ittekseen, ko mähän en täältä ihmisiä tunne. Mutta mulle riitti se fiilis. Ihmisiä, aurinkoa, livemusaa.
No joo.. olihan siinä kaikensortin hiihtäjää, joilla oli tarve kertoa miltä mun perse näytti tai kuinka vaikeaa heillä oli. Mutta mä meditoin itteni keijupöly moodiin. Aattelin, että meill kaikilla on oikeus oll omanlaisii, nyt nautitaan.
Pohdin siinä ihmisiä kattellessani, että kuinka hienoa olis, ko jokainen oppis nauttimaan elämästä..vaikkei se olis justiisa semmonen oikeenlainen. Semmonen ko ite on haaveillu. Ko jokasen elämässä on kuitenkin joku hyvä juttu. Ja kui hienoa olis, ko ihmiset kertos toisilleen niitä hyviä juttuja mikä toisessa on. Ei sen ihmeellinen tarvi olla. Vaikka... "Sun naurus on lystikäs", tai jotain.
Mä kuulin tänään, ett olen luonnikas. Ehkäpä? Niin ja ett mun silmät on rehelliset. Niinpä..eikä pelkästään silmät.
Pieniä juttuja, mutta niitä aitoja eli millanen mä olen.
Keijupölyä... hyviä juttuja.
Sen verran oisin kaivannu keijupölyä, että kaipaus kainaloisesta ei toteutunut.. eikä lie toteudu.
Se on oikeesti pikkujuttu.. mutta ett olis ihminen joka olis vieressä.
Mutta ko sitä ei ole, niin otan body-Banderasin (vartalotyynyni) viereen ja haaveilen.
Keijupölyä ja aitoa elämää toivon kaikille.
Hyvää...ihan kaikkea.

Rakkaudella, Missy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti